טיפוח מוטיבציה פנימית ללמידה בבית הספר
הצגה תאורטית כוללת בנושא מוטיבציה פנימית ללמידה, מאפייניה הקוגניטיביים והגורמים המחזקים אותה
טיפוח מוטיבציה פנימית ללמידה בבית הספר
במאמר משנת 2005 מציג פרופ' אבי עשור תפיסה תאורטית כוללת לגבי הנושא של מוטיבציה פנימית בלמידה. המאמר מציג גורמים המחזקים מוטיבציה פנימית ללמידה בבית הספר ומתייחס למאפיינים קוגניטיביים של פעילות הנובעת ממוטיבציה פנימית. כמו כן , מתייחס המאמר לתפיסת המורה ובית הספר כתומכים בתחושת האוטונומיה בלמידה.
תגיות:
מוטיבציה